Červen 2016

Zahrada na konci června

28. června 2016 v 20:14 | Vlasta |  Zahrádka
Po vydatných deštích, které tedy teď zrovna moc nepotřebujeme, se zahrada jen zelená a všechno roste a kvete jako o život Usmívající se

Velkou radost mi dělá násada rajčat ve skleníku.

Přeji vám pohodové poslední červnové dny a krásné prázdniny!

Pod zemí

25. června 2016 v 22:16 | Vlasta |  Cestování
Krásný večer vám přeji!
V dnešním článku se ještě jednou vrátím k výletu z minulého týdne. Co by to bylo za návštěvu moravského krasu kdybychom nevlezli aspoň do jedné jeskyně.
Byla to jeskyně Kateřinská a tady je malá inspirace pro schlazení v tropickém létě Usmívající se

Přeji vám krásné léto, krásné letní výlety a dovolené a hlavně šťastné návraty z nich!

Na Macoše

19. června 2016 v 15:09 | Vlasta |  Cestování
Krásné nedělní odpoledne vám přeji! Včera jsme měli nějaké vyřizování v Brně a při té příležitosti jsme vyrazili na výlet na Macochu. Nebyla jsem v těchto končinách od školních let. Počasí nám vyloženě přálo a výlet s Pájou a Matějem jsme si maximálně užili.
Zaparkovali jsme u Macochy a potom jsme se vydali po naučné stezce na sedmi kilometrovou procházku.
Na fotkách není pohled do Macochy nic moc, ale když stojíte na horní vyhlídce, hlava se vám zatočí.

...a ještě pohled z dolního můstku

Po naučné stezce jsme došli k čertově brance. V pátek tu asi pršelo a všude byla svěží zelená vegetace a do toho voněly kvetoucí bezinky no nádhera!

Další zastávka byla u Punkevní jeskyně. vstup do téhle jeskyně je jenom na rezervaci a to několik týdnů dopředu, ale už jsme v ní všichni byli tak třeba někdy příště.

Pročetli jsme si cedule a vyrazili dál údolím říčky Punkvy.

Cesta pokračovala ke Sklanímu mlýnu a Kateřinské jeskyni, ale o tom zase až příště.
Přeji vám pohodový zbytek neděle!

Pojďme na výšlap

12. června 2016 v 13:26 | Vlasta |  Putování po Čechách
Krásné nedělní odpoledne vám přeji!
Už několikrát jsem tu na blogu psala o kopci Čertův Kámen, který se nachází v blízkosti naší vesnice. Včera se u nás otvírala naučná stezka, která spojuje naši vesnci s vesnicí Lodhéřov, která leží na druhé straně kopce. Dopoledního slavnostního otevření jsme se nezůčastnili, protože jsme doma nebyli kompletní, ale odpoledne jsme si procházku užili náramně!
Po celé stezce jsou rozmístněné lavičky a různé atrakce pro malé i velké.

Přeji vám krásný zbytek neděle a až budete mít cestu na jindřichohradecko přijďte si k nám vyšlápnout, stojí to za to!

Na letním bytě

7. června 2016 v 18:48 | Vlasta |  Želva vroubená
Krásný večer vám přeji!
Po deštivém a bouřkovém týdnu se nám konečně vyčasilo a je to vážně nádhera!
Želvičky už mám venku asi tři týdny, ale většinu té doby prospaly v domečku pod slaměnou peřinkou. Protože nezimovaly, byly už hodně unavené a odpočinek jim určitě prospěl. Dneska byly poprvé aktivní i v odpoledních hodinách a tak jsem svakla pár fotek.

Přeji vám krásné červnové dny!