Český Krumlov

21. září 2012 v 19:21 | Vlasta |  Cestování
Před dvěma týdny jsme se cestou na Lipno zastavili v Českém Krumlově. Nebyla jsem tu spoustu let, naposledy snad někdy před pětadvaceti lety na divadle s otáčivým hledištěm. Na divadlo se jezdilo až večer tak na nějaké procházky po městě nezbýval čas tak jsem si to tentokrát opravdu užila. Fotek mám spoustu tak jsem jich pár vybrala a zvu vás na procházku do tohoto krásného města.

Muzeum voskových figurín - dovnitř jsme nešli, byli jsme tu brzo ráno a měli ještě asi zavřeno, ale pokud jste tam někdo byl ráda bych věděla jestli stojí za návštěvu, propříště Mrkající

Napříč přes ulici mě zaujal tenhle dům

A už pomalu úzkou uličkou stoupáme k zámku, tenhle obchůdek se mi moc líbil, akorát ty ceny byly pro Japonce kterých bylo plné město.

A už se pomalu blížíme k zámku

Fuchsiový les na nádvoří

A nádherné nádvoří...

Prohlídku zámku jsme si nemohli odpustit. Zlatý kočár a maškarní sál jsem musela zase po mnoha letech vidět. Fotit se samozřejmě nesmělo, akorát tuhle fotku z okna nám paní průvodkyně dovolila.

Příště se podíváme do zámeckého parku.
Zatím vám chci popřát krásný zbytek víkendu Usmívající se

Komentáře

1 Jarka Jarka | Web | 21. září 2012 v 19:43 | Reagovat

Jé, ty jsi byla v Krumlově! Tam bych se moc ráda taky podívala. Letos tam byl brácha s manželkou a taky říkali, že je plné město Japonců a ceny fakt nastavené na turisty. Ani bych nemusela do zámku, stačilo by mi projít město, obejít zámek a zahradu. Snad se mi to příští sezonu podaří. :-)

2 Vlasta Vlasta | Web | 21. září 2012 v 19:47 | Reagovat

[1]: Jaruško, určitě se do Krumlova vyprav je tam nádherně a myslím že ani nemusíš čekat na příští sezonu, když vyjde na podzim pěkný den a stomy se vybarví musí to být taky nádhera. V parku jsou veliké buky a když jim zčervená listí tak to musí být tedy něco!

3 Šavrda Šavrda | Web | 21. září 2012 v 19:56 | Reagovat

Vlastí, tak to bych ti chtěla poděkovat za všechny fotky. Já byla v Krumlově se školou - dostali jsme to dárkem od školy, ale jen premianti :-D Ostatní se museli v ten den pěkně učit. :-)
Bylo tam nádherně. Na náměstí jsme dostali rozchod a bylo tam opravdu nádherně. :-)

4 Petra Petra | E-mail | Web | 21. září 2012 v 21:21 | Reagovat

Vlasti, Český Krumlov moc obdivuju na různých fotkách a moc se mi líbí...osobně jsem tam nikdy nebyla a je to od nás bohužel dost z ruky, tak díky aspoň za krásné fotky odtud:-)

5 Alis Alis | Web | 22. září 2012 v 10:14 | Reagovat

Ahoj Vlasti, krásně jsi výlet nafotila. Český Krumlov je nádherné místo :-)

6 Maruška-Fukčarinka Maruška-Fukčarinka | Web | 22. září 2012 v 17:11 | Reagovat

Vlasti Krumlov je městem mých snů. Kolegyně z práce říkal, že do Krumlova se má jezdit po sezóně a pak tam není tak strašně draho. No jo. ale kdy je po sezóně a kdy je zámek ještě k navštívení, toť otázka viď?
Draho je tam zřejmě pořád. Do muzea figurýn bych nešla, spíš bych byla zvědavá na zámek a krásné pohledy na město. Díky za procházku Krumlovem a snad se dočkám i já a Krumlov navštívím. :-)

7 Helena Helena | Web | 22. září 2012 v 20:11 | Reagovat

Jo, jo, je tam nádherně! Taky jsem se zamilovala...
Hezký večer, Vlasti. Helena

8 Ella Ella | Web | 22. září 2012 v 23:35 | Reagovat

Na Cesky Krumlov mame krasne vzpominky ,do zamku jsme se sice nedostaly a tak mame duvod proc tam jet znovu.Na tvych fotkach je plno ulicek kterymi jsme take prochazeli :-D

9 Lucie Lucie | Web | 23. září 2012 v 15:30 | Reagovat

Vlasti, Český Krumlov je nádherné město, měli jsme tam tento víkend také vyrazit, ale jelikož mě přepadla nějaká chřipka, necháváme to na jindy, tak třebas to vyjde další víkend, pokud bude počasí. :-)
Český Krumlov mám prošmejděný křížem krážem, nohy mne zavedly do spousta krásných uliček, ale na zámku, tak tam jsem ještě nebyla! Jsem to ale ostuda, musím to napravit! :-) Naši tam minulý rok byli, ale byli zklamaní z prohlídky, průvodkyně to vzala "hopem", prý mluvila tak rychle, že jí vůbec nebylo rozumět... Prý to působilo tak, že o české turisty zde nemají zájem, věnují se spíše těm zahraničním, hlavně Japoncům, kteří jim tu nechají více peněz... :-(
Výhled z okna zámku je báječný! Moc se mi líbí také výhled ze Zámecké věže, vyšplhali jste se na ni? :-) To stojí za to!
Obchůdek je nádherný, tam bych se také zastavila :-) Věřím, že ceny tam musely být vysoké, jaký zde asi mají nájem, viď... Opravdu je to spíše pro cizince. Mít tu takový obchůdek by se mi moc líbilo :-)
Vlasti, těším se na pokračování! :-)

10 JiHei in Natura - Fotografie JiHei in Natura - Fotografie | E-mail | Web | 23. září 2012 v 18:07 | Reagovat

Krásné fotografie! A výlet ti tiše závidím....Už několik let mluvím o tom, že bych se ráda do Krumlova podívala a letos mi to zase nevyšlo, mám to hodně z ruky. Ale snad příští léto... :-) ;-)

11 Vlasta Vlasta | Web | 23. září 2012 v 18:20 | Reagovat

[9]: Luci, mě se prohlídka zámku moc líbila paní průvodkyně nás rozhodně nešidila, ale máš pravdu Japonců je Krumlov plný! Na věž jsme si samozřejmě vylezli taky bez toho se neobejde žádná naše návštěva zámků :-D

12 Hanka Hanka | Web | 23. září 2012 v 22:12 | Reagovat

V Českém Krumlově jsem byla za svobodna s kamarádkou na dovolené, ale to už je tak dávno, že si z toho nic nepamatuji. :-?
Za více než 40 let se toho v Krumlově určitě dost změnilo. Moc ráda bych se tam podívala znovu.
Fotky máš nádherné, ta první a poslední je vyloženě pohlednicová. :-)
Krásná procházka, Vlasti, už se těším do zámeckého parku. :-)

13 Magdaléna Magdaléna | Web | 5. září 2015 v 11:22 | Reagovat

Byla jsem tam před pár dny a bylo tam moc krásně :-) Ta poslední fotka je úžasná. Muzeum figurín jsem také viděla, ale rovněž nešla dovnitř.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.