Červená Lhota v květnu

9. května 2012 v 18:44 | Vlasta |  Cestování
V květnu když kvetou azalky a rododendrony je Červená Lhota nejkrásnější. Málokdy se nám ale povede navštívit ji zrovna v tomto čase. Včerejší počasí bylo na výlet na kole naprosto dokonalé, sluníčko se na obloze honilo s mráčky, pofukoval lehký větřík a my po obědě vyrazili směr Deštná - Červená Lhota. V Deštné jsme navštívili muzeum letectví, ale o tom zase někdy jindy. Na Červenou Lhotu to máme 17 km přes kopec a podívejte se jak tam bylo krásně.

Do zámku jsme letos nešli, po procházce okolo rybníka jsme vyrazili na cestu k domovu. Pro návrat jsme zvolili poněkud delší cestu přes Samosoly, Pluhův Žďár a Studnice celkem jsme najeli 38,5 km a nebylo to vůbec špatné.
A proč jsme zvolili zpáteční cestu delší? Jaruška minulý týden na svém blogu ukazovala kameny- menhiry právě od Studnic. Tu cestu znám, ale kamenného kruhu, který je hned za vesnicí úplně u cesty jsem si nikdy nevšimla zato pozorná Jaruška ano a důkaz, že jsem tam opravdu byla je tady Úžasný
Jaru, díky za prima tip na výlet Mrkající

Komentáře

1 Alis Alis | Web | 9. května 2012 v 19:22 | Reagovat

Ahoj Vlasti, to musel být moc krásný výlet :-) Červená Lhota je úžasná, úplně pohádková. Moc krásná je i procházka kolem přilehlého rybníka.. prostě jako v pohádce :-)  :-)

2 Jarka Jarka | Web | 9. května 2012 v 19:39 | Reagovat

Alis mě to sebrala z pusy, Červená Lhota je v tomto čase opravdu přímo pohádková. :-) A kamenný kruh poznávám, pamatuji si i na Pluhův Žďár, kde jsem v zimě fotila zajímavý kostel. ;-)

3 Amelie Amelie | Web | 9. května 2012 v 20:12 | Reagovat

Nádherné fotky. Na Červené Lhotě to mám moc ráda. Nemáme to daleko.

4 Blanka Blanka | Web | 9. května 2012 v 21:09 | Reagovat

Pamatuju si,že když jsme Červenou Lhotu navštívili my,byla docela zima a nevlídno a i tehdy vypadal zámek moc krásně.No a hezky je i uvnitř :-)

5 Hana Hávová Hana Hávová | Web | 9. května 2012 v 22:26 | Reagovat

Že je červená Lhota pohádková , není vůbec pochyb , však se tam taky natočilo spousta pohádek . A nejkrásnější je stará dobrá Zlatovláska s Jorgou Kotrbovou a Petrem Štěpánkem . :-)

6 Lenka včelka Lenka včelka | Web | 9. května 2012 v 23:00 | Reagovat

Nádherné fotky. Na Červené Lhotě jsem se chtěla vdávat, ale pak vyhrál Rožmberk. Lhota mě učarovala natolik, že jsem zvolila i podobnou barvu na náš domek.
Vlasti, moc hezký příspěvek. :-)

7 JiHei in Natura - Fotografie JiHei in Natura - Fotografie | Web | 10. května 2012 v 17:33 | Reagovat

Je krásná...taky jsem tam byla a moc se mi tam líbilo... :-)

8 Helena Helena | Web | 10. května 2012 v 17:53 | Reagovat

Vlasti, taky to tam mám moc ráda, jen to mám docela daleko... Nádherné fotky, určitě tam někde seděl pan Pešek a chytal ryby, korunu na vrbě, viď :o)
Moc zdravím, Helena

9 Vlasta Vlasta | Web | 10. května 2012 v 18:53 | Reagovat

[1]:Ali, když jsme tam byli minule, bylo časné jaro a kolem celého rybníka i v lese kvetly koberce sasanek, bylo tam jak nasněženo, tady je nádherně v každém ročním období :-)

[2]: Jaruško a když vyjedeš na kopec nad Studnice a podíváš se přes kopec doprava za Lodhéřov, tak dokonce uvidíš věž našeho kostela :-)

[3]: Je to radost mít v blízkosti tak krásný zámek viď ;-)

[4]: Blani v zámku je to opravdu moc pěkné, ale při dnešních cenách vstupenek  jsem si prohlídku tentokrát odpustila :-?

[5]:Hani, i já mám nejradši Zlatovlásku :-)

[6]: Leni, já jsem si na tuhle červenou barvu nikdy nezvykla, z dob mého dětství kdy jsme sem jezdili snad každý rok na školní výlet si ji pamatuju růžovou a mám ji tak zafixovanou, že pokaždé když tam přijedeme tak musím tuhle červenou rozdýchat, ale původní historická barva prý je opravdu tato :-)

[7]: Jitko, tam se snad musí líbit každému kdo má rád pohádky :-)

[8]: Helenko, já jsem tak ráda, že ji mám za humny :-) no a Zlatovláska je klasika a pokaždé když sem přijedu si na ni vzpomenu :-)

10 helena helena | Web | 11. května 2012 v 17:22 | Reagovat

Kruh je krásný,včera jsem zašla i na blog labyrind,kde celá rodina na zahradě vybudovala krásný kamenný kruh. :-)

11 Hanka Hanka | Web | 11. května 2012 v 23:09 | Reagovat

Pěkný výlet a krásné fotky, Vlasti. Na zámku Červená Lhota jsme byli už dvakrát, ale klidně bych se tam podívala znovu. :-)

12 ENILI ENILI | Web | 12. května 2012 v 19:40 | Reagovat

Vlasti krásné fotky. :-)

13 Romi Romi | Web | 13. května 2012 v 8:29 | Reagovat

Vlasti, už třetí rok pojedeme do jižních čech do Chlumu u Třeboně, ale na Lhotku jsme se nedostali :-( Já ji viděla a to už jsem ti psala dříve, když byla namalovaná do růžova..Nádherná fota..díky :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.