Telč

1. září 2011 v 21:47 | Vlasta |  Cestování

Dneska se ještě vrátím k naší dovolené. Druhou polovinu jsem věnovala skoro celou zpracovávání úrody, ale zbyl čas i na jeden výlet. Tentokrát to bylo pohádkové město Telč, ač asi třicet kilometrů od nás, nikdy jsem tam ještě nebyla. Telč jsem znala jenom z pohádek a fotografií tak jsem to letos konečně napravila.
Myslím, že většina z vás tady už byla, ale přesto si dovolím pár fotek vložit, byl opravdu nádherný den pro focení jako stvořený Usmívající se

Všem vám přeju krásný a slunečný nadcházející víkend a možná přinesu i tip na výlet.

Komentáře

1 JiHei in Natura - Fotografie JiHei in Natura - Fotografie | Web | 1. září 2011 v 22:17 | Reagovat

Krásné fotečky, mně příjemné a známé místo... :-) V Telči bývám docela často a naposledy jsem tam byla teď na začátku srpna. V jednom ze stánků jsem si kupovala moc pěknou tašku... a taky jsem fotila... :-)
Tys měla větší štěstí na počasí, máš na fotkách krásně modrou oblohu. To já tam mám i bouřkové mraky, protože chvíli bylo zataženo a pak zase vedro na padnutí...Střídalo se to takhle celý den, ale stejně se mi tam moc líbilo.
A fotečky máš opravdu nádherné! :-)  :-)

2 Maruška-Fukčarinka Maruška-Fukčarinka | Web | 1. září 2011 v 22:53 | Reagovat

Ano Vlasti máš pravdu byla jsem tam a je tam moc hezky. No a nyní vzpomínky milé doprovázeny krásnýma fotkama-díky. :-)

3 Blanka Blanka | Web | 1. září 2011 v 23:23 | Reagovat

Tak Telč máme poměrně blízko a byli jsme tam několikrát.Moc se mi líbí domečky na náměstí,jsou krásné,i zámek a park

4 Ema Ema | Web | 2. září 2011 v 0:09 | Reagovat

Telč jsme také navštívili. Moooc se mi líbil ten morový sloup na námku a mám vyfocený stejný dům, ten "černobílý". :-)

5 Jana Jana | Web | 2. září 2011 v 8:03 | Reagovat

Vlasti, fotky jsou moc pěkné. Domečky na náměstí jsou krásné jako z pohádky.Musím se přiznat, že jsem v Telči ještě nebyla. Snad se tam někdy dostanu.
Přej Ti krásný víkend!!!

6 Jarka Jarka | Web | 2. září 2011 v 8:30 | Reagovat

V Telči jsem nebyla a moc se mi na tvých snímcích líbí. Na jedné fotce je záběr z výšky, zdá se, že jste vylezli na nějakou věž?! :-D Taky ti přeji hezký víkend, nevím kolik bude sluníčka, ale teplo by mělo být. 8-)  ;-)

7 jana jana | E-mail | 2. září 2011 v 12:50 | Reagovat

Ja to mám do Telče podstatne ďalej, ale už som tam bola viackrát, nádherné mesto, krásny kraj,tento rok som videla aj J. Hradec a úplne ma dostali Slavonice. Závidím Vám krásne historické mestečká, z ktorých dýcha nostalgia starých časov.
                         Jana :-)

8 helena-b helena-b | Web | 2. září 2011 v 16:36 | Reagovat

Vlasti, pořídila jsi krásné fotky, však vám také počasí přálo. V Telči jsem sice byla, ale určitě, pokud bude možnost, se tam opět podívám. Stojí to za to. :-)

9 Vlasta Vlasta | Web | 2. září 2011 v 18:08 | Reagovat

[1]: Jitko, to byl jediný pěkný den z celého týdne tak jsme taky hned ráno vyrazili na výlet :-)

[6]: Jaruško, opravdu to je fotka ze zámecké věže, my jak můžem tak všude vylezem :-D

[7]: Jani, jsem ráda, že se ti v našem kraji líbilo, já bydlím pár kilometrů od Jindřichova Hradce a strávila jsem tam všechna školní a studentská léta :-)

10 Petra Petra | Web | 2. září 2011 v 18:40 | Reagovat

Telč je moc krásné město a tvoje fotky jí lichotí;-)

11 Helena Helena | Web | 2. září 2011 v 19:30 | Reagovat

Vlasti, nedostanu se do Telče tak často, jak by se mi líbilo, díky moc za tu nádheru!
zdravím, Helena

12 Marie Marie | Web | 2. září 2011 v 21:14 | Reagovat

Vlasti, hned první snímek je nádherný. Do Telče bych se také ráda někdy podívala. :-) Zatím znám Telč jen z vyprávění, pohádek a Tvých krásných fotografií. ;-)  :-)

13 Kaiva Kaiva | E-mail | 3. září 2011 v 8:38 | Reagovat

Vlastičko v Telči jsem nikdy nebyla a je to  jedno z mých přání, že se tam někdy podívám. O_O Děkuji ti, že jsem mohla aspoň zpřostředkovaně nakouknout na tu krásu, která mne tam čeká.
              Krásný víkend IVA :-)

14 Amelie Amelie | Web | 3. září 2011 v 12:08 | Reagovat

Ty fotky jsou náádherné, hlavně ty první dvě.

15 Werri Werri | Web | 3. září 2011 v 13:24 | Reagovat

Ahoj Vlastičko, moc tě zdravím. V Telči jsem byla před 2 roky. Je to nádherné město, úžasné domy, člověk se nemůže vynadívat. Máš pravdu, počasí jak stvořené k focení. Fotografie jsou nádherně.

16 annapos annapos | E-mail | Web | 4. září 2011 v 14:52 | Reagovat

Fotky jsou excelentní, neb motivky jsou úžasné jak se krásně červenají ty naše České střechy, to je naše typické je to málokde, mám to moc ráda.

17 enili enili | Web | 4. září 2011 v 17:40 | Reagovat

Zdravím Vlastičko.Fotíš a je to dobře.Já třeba v Telči byla jako malá a od té doby se hodně změnilo. Díky za fotečky. :-)

18 eva eva | E-mail | Web | 9. září 2011 v 10:13 | Reagovat

Ďakujem za možnosť navštíviť aspoň virtuálne tak krásne rozprávkové mestečko..... a ďalší tip na výlet....rada navštevujem Vaše zámky, sú prekrásne a túto atmosféru starých čias ja moc moc môžem....
pekný deň
Eva

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.