Prosinec 2008

31. prosince 2008 v 16:05 | Vlasta |  Mišmaš

Východ slunce

30. prosince 2008 v 12:59 | Vlasta |  Fotogalerie
Tento týden mám ještě dovolenou, je to paráda nemuset vstávat před půl pátou raní, nebo noční jak chcete, ale mě tedy připadá, že vstávám uprostřed noci. nejsem zase až tak velký spáč, ale poležet si do osmi nebo do půl deváté mi nečiní žádné potíže. Ráno s Týnou chodí na procházku manžel, protože to je typický nespavec, ale já se včera rozhodla, že si přivstanu a půjdu s ním, protože mrazivá noc slibovala slunečné ráno chtěla jsem udělat pár fotek východu slunce. Bylo minus osm, fičel ledový vítr, prsty mrzly, ale něco jsem přece jenom nacvakala.

Anglie - Doverské útesy

27. prosince 2008 v 9:02 Cestování
Před dvěma lety strávila starší dcera Adéla týden v Anglii, většinu času v Londýně. Mimo jiné byli i na výletě na jihu Anglie kde navštívili Doverské útesy. Na tenhle výlet jela s podmínkou, že bude celou dobu fotit a fotit, abychom z toho taky něco měli. Takže pojďte se mnou na výlet do starobylé Anglie a začneme právě Doverskými útesy.

Tak takhle bych se někdy chtěla mít taky...

A ještě sólo maják, ten se mi líbí

A pohádky je konec

23. prosince 2008 v 16:32
Vánočka je upečená, stromeček nazdobený a my se můžeme začít těšit na pohádkové Vánoce. Přicházím s jednou ochutnávkou...

Vánoční Praha

22. prosince 2008 v 8:38 | Vlasta |  Advent a vánoce
Včera jsme vyrazili do Prahy nasávat atmosféru Vánoc na Staroměstském náměstí. Sice byla docela zima a fičel studený vítr, ale kolem poledne se na nás dokonce podívalo i sluníčko. Trochu mě sice zklamal Vánoční strom, kolem kterého je každoročně spousta rozruchu, ale dali jsme si svařák, staročeské trdlo a klobásu, prošli se kolem stánků se vším možným. V poledne jsme vystáli v davu frontu na Orloj, pak ještě nějaké ty nákupy a hurá domů!
Výlet se vydařil, doufám, že i vy, mí návštěvníci jste už taky naladěni na tu správnou Vánoční notu. Přeju Vám krásné a pohodové svátky , plné dobré nálady a ať se Vám vyplní všechna přání

Zimní obrázek

19. prosince 2008 v 12:18 | Vlasta |  Ruční práce
Tenhle obrázek mi ležel vyšitý ve skříni víc než rok a pořád jsem se nemohla nějak dostat k jeho zarámování. Teď je tedy hotový a já mám dilema, jestli si ho mám nechat nebo ho dát někomu jako dárek k Vánocům.

Hrad Roštejn

15. prosince 2008 v 17:02 | Vlasta |  Cestování
Dneska bych Vám ráda představila hrad Roštejn, který leží téměř úplně skrytý v lesích na Vysočině u obce Doupě.
Ještě před několika lety, jsem vůbec neměla tušení, že takový hrad někde stojí, a proto jsem byla po jeho návštěvě mile překvapena. Jestli budete mít cestu do Telče, určitě stojí zato tenhle hrad navštívit.

Výhled z věže do okolní krajiny je kouzelný

Na nádvoří mě zaujaly sochy vyřezávané ze dřeva

Capri

11. prosince 2008 v 15:38 | Vlasta |  Cestování

Dnešní počasí je tak strašně ošklivé a depresivní, že mě netěší ani pomyšlení na blížící se Vánoce. Zalovila jsem tedy ve svém foto - archivu a rozhodla se pro ostrov Capri, který jsem navštívila loni začátkem června. Celý ostrov tou dobou připomínal velikou rozkvetlou zahradu, a to je přesně to co dneska potřebuju.

Plnou zahrádku banánovníků jsem tedy opravdu ještě nikdy neviděla

Vypravili jsme se na na vyhlídkové místo k Tiberiově vile a kam se člověk podíval, všude byla nádherná agáve

Tenhle kaktus u silnice mě tedy dostal!

Přístaviště bárek

soumrak

8. prosince 2008 v 17:48 | Vlasta |  Fotogalerie
Minulý týden byl pár dní naprosto úžasný soumrak, ale k fotkám jsem se dostala až dnes.
Tu první ještě za světla jsem vyblejskla já foťákem, ale na ty po setmění jsem musela zavolat na pomoc Páju s kamerou. Foťák bez stativu na to nestačil.

Jmelí

3. prosince 2008 v 18:24 | Vlasta |  Fotogalerie
Když jsem dnes přišla domů z práce, našla jsem svou starší dceru Adélu, která letos maturuje na gymnáziu, zhroucenou nad počítačem při sepisování seminární práce o výrobě oceli. Nedalo se dělat nic jiného, než ji vytáhnout na vzduch, protože byla v takovém stavu, že by z ní stejně nic kloudného nevypadlo. Vzaly jsme tedy psa a vyrazily na procházku. Dnes úplně někam jinam než obvykle. Cestou jsme narazily na jabloně obsypané jmelím. V naší vesnici je to naprosto ojedinělé a tak jsme si musely na letošní Vánoce jmelí natrhat vlastnoručně. Je opravdu nádherné a už se těším jak budu dělat výzdobu.
Seminární práce je hotová a já se konečně taky na chvíli dostala k počítači abych vám ukázala jaké nám tu roste nádherné jmelí.